Tillbaka i Oskarshamn

 
 
Jag är tillbaka i Oskarshamn. Fyra jobbpass står på schemat och jag har redan betat av ett så jag har tre kvar. Detta är faktiskt mina fyra sista jobbpass för på torsdagmorgon när jag kliver av mitt pass så slutar jag. Det har jag ju sagt förr, för egentligen var mitt sista pass den 4 januari på grund av flytten men jag valde att testa pendla men känner nu efter en månad att det blir för mycket. Däremot känns det såå bra att chefen bad mig höra av mig om vi kommer tillbaka för det är som ett kvitto på att han är väldigt nöjd med mitt arbete och mig som person.
 
Jag vaknade för en timma sedan och har nu stoppat i mig frulle - naturella riskakor med mosad avokado med havssalt och cayennepeppar. Och så kiwi till det såklart! Ni kommer inte tro era ögon när jag säger det här men oj vad jag saknat att äta egen frukost. Vi äter ju hotellfrukost varje dag nere i Kristianstad och det är såklart hur gott som helst, MEN det är inte helt optimalt när man försöker tappa lite vikt ha ha.
 
? Anonym

Ja,det förstår jag. :/ Hoppas det blir bättre nu när du inte behöver pendla :)

Jo, tack! Jobbar sjukt mycket bara.

vi måste ju ses snart! :)
kram

Jennifer
jennifermarklund.wordpress.com

? Anonym

Lönen är världens bästa morot! :)
Då har du ju dubbel anledning att fira :).

Jaaa! :D *jublar av lycka*

jennifermarklund.wordpress.com

? Sara

Gott! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR