Hipp hipp hurra!

Idag är det nämligen ingen vanlig dag, idag fyller jag nämligen 23. Nej jag erkänner, jag fyller 25 men med åldersnoja är det jobbigt att inse att man är halvvägs till 50 och nu närmare 30 än 20 haha. Fått bästa starten på dagen med att få ligga och dra sig i sängen med mina två hjärtan följt av hotellfrukost och paketöppning. Vad det var i paketen får ni se lite senare! Nu sitter vi i bilen påväg till Malmö där det väntar shopping.

? Celine

Haha grattis! Hoppas du får en jättefin dag :)

Grattis på födelsedagen! Hoppas du fick lite shoppat! :)

Förstår det, jag är glad jag knappt sprungit på henne sedan vi bröt, stan är ju inte så stor, men jag tror hon försöker undvika mig för hon vet ju vad jag vet :)

? linah

grattiiis:D

? Anonym

Hoppas du hade en grym födelsedag! :)

Absolut att jag gör om du vill!:)
Kram.

? Sara

Gott! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR