Hemlängtan

Kristianstad gick vidare till playoff 2. Det innebär att vi blir kvar här i minst en vecka till. Jättekul, men även jobbigt. Det börjar kännas lite nu att man bott på hotell i snart två månader. Det är inget stort hotellrum vi har precis och man behöver sitt "space". Här är vi två personer och en hund på varandra hela tiden. Jag kanske låter som en bitterfitta nu men jag har sådan "hem"längtan. Jag saknar våran säng så himla mycket, våran egen mat, våran soffa, våran tv, hela våran lägenhet. Vi lagar ju inte mat här, vi börjar dagen med hotellfrukost och käkar sedan restaurangmat till lunch och middag. Ni anar inte hur gärna jag vill ha Oskars köttfärsås, kött och tacos just nu. Åh! Självklart är det roligt att vara här med, jag älskar staden och alla människor här. Men man måste även förstå att månader på ett trångt hotellrum blir otroligt jobbigt efter ett tag.
 
 
 

När man är borta från sitt hem så saknar man det mer och mer...
Sv: Hur menar du? :) Jag tycker inte det är något fel med urringen, om hon känner sig bekväm med det så är det väl inget problem. Annars handlar det väl om smaksak, om man tycker att det fint eller fult med djup urringning ^^

Jag saknar dig nu gumman!!!

? Elin

Så kul att dem gick vidare - grattis till dem :)
Förstår att du saknar ditt hem, inte så konstigt när man varit borta SÅ länge!

SV: Det hoppas jag med! Längtar efter att få krama om dig igen, och Aimee❤️

Oj, hela två månader. Jag får hemlängtan redan efter bara en helg. ;)

Sv: Visst är dom !
Snyggt med converse. :)

Sv: Jag vet inte riktigt om det har med uppmärksamhet att göra, hon kanske tycker att det är snyggt och vill ha det så ^^ Men som sagt, alla får tycka olika :)

Förstår att det blir jobbigt efter ett tag!

Är inte det lite typiskt egentligen? Man skadar sig aldrig,men när man väl gör det så görs det ordenligt. :-/

Kram




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR