En dag full med överraskningar

Igår var det ju Alla Hjärtans dag. Jag ÄLSKAR sådana dagar. Visst, alla dagar ska vara fyllda med kärlek, men det blir mer speciellt sådana här dagar. Lite som att man "måste" äta bullar på kanelbullens dag. Jag älskar att pyssla så igår blev min fästman fullständigt bortskämd med överraskningar. Det började med att han fick vakna upp till det här på badrumsspegeln:
 
Det är post it-lappar där jag skrivit olika anledningar till varför jag älskar honom.
 
 
 
Efter hotellfrullen så låg det ett paket på sängen till honom som var boken Steakhouse. Det är en bok med massor av olika köttrecept, för det är ju han som är kocken hemma och hans specialitet är just kött.
 
 
 
 
Jag har även fixat och trixat med detta. SÅ otroligt roligt och jätteuppskattat. Ja, kolla på bilderna här nedan så förstår ni! På första bilden står det "I love everything you Dew (do alltså).
 
 
 
Efter att han bjudit på trerätters på restaurang så låg det ännu ett paket på sängen när han klev in på hotellrummet. Hoppsan! För ett par dagar sedan hittade han nämligen en bok med massa olika såser i som han ville köpa någongång. Tommy Myllymäkis Såsbok. Det snappade jag såklart upp och givetvis kunde jag inte låta bli att köpa den boken till honom! Den passar ju faktiskt perfekt till köttboken.
 
 
 
 
Det är lite av våran dag. Jag fick även ett par helt fantastiska guldiga örhängen av honom som jag fullkomligt älskar! Hade ni en bra Alla Hjärtans dag?
 
 
 
? Elin

Gud så fint av dig! :D förstår om han blev glad!
Jättefina örhängen du fick :)

Vid fint och snällt av dig ^^
Sv: Ja verkligen, staden verkar underbar under våren med körsbärsblommorna :D

Gud vad fint och otroligt gulligt av dig :) kram

? Maria

åh tack så mycket :)

och vilken rolig och kreativ idé :)

Vad påhittig du är =)

Ja det var kul det gick denna gången, hoppas playoffen går bra med, skall hålla tummarna! :)

Aww så söt du är :D lycklig lottad man det :D

Vad kul och smart! :)

För att O har världens bästa flickvän! Saknar er <3

men gaalet va gulligt :D

? Sara

Såå fint! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR