Alla hjärtans dag

Min sambo blev inkallad till Oskarshamn igen för bortamatch i Malmö idag, tänkte passa på att hänga med för att träffa Anna och se matchen men då våran lilltjej var tvungen att besöka veterinären igår och nu går med en tratt (hon är såå ynklig haha) så kändes det bara fel så jag stannade hemma med henne istället. Så nu, i väntan på att matchen ska ta slut så han kommer tillbaka hit igen, så sitter jag och försöker klura lite på Alla hjärtans dag. Samma problem varje år. Vad ska man hitta på? Jag försöker klura ut någon present till honom och har redan en grej, men vill gärna ha något mer. Vad brukar ni själva göra på alla hjärtans dag? Vad har ni gett eran partner?
 
Ett jättetips som jag gjorde i årspresent för två år sedan var att jag köpte två böcker som heter "En kärleksförklaring". Det är en bok man fyller i så det blir en massa fina kärleksförklaringar till den andre. En till honom att fylla i och en till mig själv så vi båda fick läsa. Det var såå uppskattat och det är så mysigt att läsa allt den andre skrivit. Så det är verkligen mitt tips till er som har lite svårt att komma på vad ni själva kan ge.
 
 

Åh, vilket bra tips! :)

Ja, minst sagt. Nässprayen är min bästa vän ;)

? Sara

Hoppas att du har en bra onsdag! :)

Svårt det där, jag vet inte alls vad jag skall ge sambon. Vi har årsdag den 16feb så slår ihop det :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR