Torsdag

Jag börjar bli så himla trött på att vara sjuk nu. Kändes som att det var påväg att bli bra igår, så vaknade jag upp idag snorigare än på hela veckan. Blev lämnad imorse då det vankas seriepremiär borta mot Mora imorgon, laget åkte dock idag så det innebär att jag är ensam tills på lördagnatt. Kanske lika bra det så jag inte smittar honom. Spenderar dagen med att kolla ikapp serierna jag missat. Idol och Paradise Hotel Sverige och Danmark. Följer ni Big Brother i år förresten? Jag brukar tycka det är skitkul men herregud vad tråkigt det är i år. För gamla personer, för tråkiga personer. Men snart börjar ju även Ensam mamma söker och Svenska Hollywoodfruar. Haha, känner hur min sambo sitter och svär inombords.
 
 
? Sara

Åh Svenska Hollywoodfruar måste man ju se :)

Haha vad vore svenska Hollywoodfruar utan Gunilla Persson?

sv; Nä, min lillebror som spelar, han är bara snart 9 år så det är småttingar vi kollade på :).

Serier är jag sämst på kolla på :)

Sv: ja verkligen! Förstår dig. Jag bytte när jag inte stod ut längre ;)

Svar: Okej, då förstår jag. Hm, men nu kan jag se alla dina inlägg på startsidan... Koder och designer kan vara rätt krångliga... Jag kan inte fixa en hel design (jag skulle bara förstöra den, haha) men jag kan ändra i andra designer och fixa saker här och där. Tyvärr räcker det med en bokstav/symbol för att hela skiten ska rasa... Vet tyvärr inte hur du ska göra... :/

Jag följer det inte, men verkar som att det är bra i år så jag kanske borde sträckse alla avsnitt snart ;)

? Hanna

ja men jag förstår dig! jag har inte haft nå krångel nu på sistone och jag är tacksam för det haha !:D

? ebba

krya på dig :)

är krånglet fixat ?

Krya på dej. Mysigt o bara ligga i sängen oxå :)

Krya på dig och ja jag följer bb ofc ;)

Jag håller med dig. Big Brother brukar vara roligare, men den här säsongen känns inte alls rolig. Bara tråkigt att titta på.

sv: Jag testade att ladda om hela designen med kodmallar och stilmallar och hela köret men det hjälpte inte. jag förstår inte vad det är frågan om. Det är så jävla tröttsamt. Blir stressad av att det bara är mina tre senaste inlägg som visas på första sidan.

Ja precis så är det ju. Det är nog mer slitigt i allsvenskan än i elitserien. I regel så tjänar ju dom i elitserien betydligt mycket mer. Men det är ju som du säger, pengarna borta äi NHL är ju sjuka. Så mycket pengar alltså. Men man skulle ju som sagt inte tacka nej till dom haha :D

Okej! Vet du om det är hemmamatch för Timrå då eller Oskarshamn? :)

Åh vad gulligt att fria till dig på din födelsedag dessutom. Två underbara händelser. okej, men två år yngre än ju ingenting :) Ni får slå till då de känns rätt och ni båda har tid :)

Hur mår du annars idag? Förutom förkylningen som är värre tyvärr :( Har du några planer inför imorgon om du mår bättre? :)

Underbar blogg du har! Kram

Hoppas du blir bättre snart! :)

haha nej det är ju sant! ;)

Håller med om att BB i år är tråkigt, har bara sett typ 2 avsnitt för jag fastnade inte alls för det.. Å tråkigt att sverige och norge är tillsammans :/

haha ja så kanske det är, men å andra sidan ser jag mer sport än vad som är hälsosamt :)

? Alice

självklart följer jag BB! Hoppas du haft en fin dag, kram♥

Kollar inte BB, har aldrig sett det :)

sv: Åh okej.. Gud vad jobbigt att man måste göra om allting. Så irriterande och störande. Den här tjejen du pratade med som var kunnig inom det här, vem var det? Tänkte är hon proffs på allt som har med bloggar att göra? Tänkte om man kunde fråga henne om sina funderingar man har kring bloggen. Det kan ju dyka upp när som helst liksom. Eller är du kunnig inom det här så jag kan rådfråga med dig hehe? :)

Okej men kanon! Då ska jag gå och se den matchen. Jag försöker att gå på alla hemmamatcher så den matchen ska jag också se. Brukar du ofta gå på hockey? :)

Haha aw vad gulligt! Det är så kul när överraskningarna är lite ovanliga, som det där med kinderägget :D

Oh okej! Vilka är det som kör igång i morgon i seriepremiären? Imorgon ska jag nog träffa nån kompis, annars ska jag hitta nåt gott lunchställe att äta ute på, det är ett uppdrag i sig haha. Sen så ska vi byta sånhär box till datorn. Får se hur det går.. På kvällen har jag inga planer än så länge :)

? ebba

sv : Jaha okej vad tråkigt, jag tyckte det blev fint iallafall :)

? Emma

Krya på dig!

Jag halvtittar på BB, men jag blir helt galen på all norska.

Big brother följer jag, följer inte paradise hotel som jag gjort alla andra år, men tycker det blivit så himla dåligt...

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? På min blogg kan du läsa om min vardag, mycket träning, mitt distansförhållande med en blivande soldat, vänner, tips mm. Du kan även just nu läsa mitt senaste inlägg, att vara kär på distans. Ha en fortsatt trevlig dag, kram. :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR