Sjukling

Tjii fick jag. Satt och tänkte igår att det var faktiskt länge sedan jag var sjuk nu, tror inte jag varit sjuk det senaste året. Så vaknade jag imorse, till hosta, halsont, ont i bihålorna och öm i hela kroppen. Såklart. Har legat i sängen hela dagen och kikat igenom mina Instagrambilder. Det är ju en hel del minnen som väcks till liv om man säger så. Härliga minnen. Nej nu ska jag fortsätta kurera mig, hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!
 

Nej usch vad tråkigt att du också är sjuk! :( Då får vi båda krya på oss. Jag har också fått världens hosta, så jobbigt.. :(

Ja, det tror jag också att vi kommer att ta och göra! Inte snack om saken, men det hade varit mycket trevligare ifall han var här hos mig än där borta :p men ibland måste man ta och göra saker och jag vill inte göra motstånd till att säga ''jag kommer sakna dig så mycket att jag kommer vara nedstämd hela veckan! Och jag vill inte att du ska åka!'' Då kanske han stannar för han känner likadant, då får han F på kursen. Inte värt det tycker jag! :/

stackare, krya!:)

? Emelie

Åh så jobbigt krya på dig!

Nej men usch och fy och blä! då har du fått den här skiten jag har. krya på dig!

sv: Okej vad roligt! får man fråga hur du träffade din pojkvän från första början? tänker eftersom han är från Skellefteå från början och du är ifrån Örebro? :)

Krya på dig!

? Sara

Tråkigt att vara sjuk. Hoppas du mår bättre snart :)

Krya <33!

sv: Åh vad gulligt att ni träffades på facebook och på en sån oskyldig sak som en liten puff kunde leda till där ni är idag :D Helt fantastiskt! <3

Hur mår du annars idag? Hur är det i förkylningen? :(
Kram

krya

Usch jobbigt :( Men tur att du inte är snorig iaf, det är jobbigt. Jag får snyta mig typ hela tiden. Sen har jag en sjukt jobbig hosta och igårkväll när jag skulle ta hostmedicin tog den slut, vilken panik jag fick. Så typ det första jag gjorde imorse efter frukosten var att gå och köpa hostmedicin, haha :P

Krya på dig <3

hehe okej :P Jag hade jättesvårt förut att ta hostmedicinen Bisolvon men nu tycker jag nästan den är lite god, haha! :P

Krya på dig!

Åh så mysigt!

? Anna

Så himla typiskt. Krya på dig!
Svar: Ja, jag känner också så. Så en iPhone 5S blir perfekt för min del :)

? ebba

krya på dig :)

krya på dig!

Vad heter du på instagram?

Ja, det är klart. Det har vi också. Men inte bara det att man ska vara ifrån varandra, tycker inte vi stämmer. Vi behöver inte vara ifrån varandra för att inse att vi älskar varandra. Utan vi älskar varandras ständiga närvaro, så det stämmer tyvärr inte på oss :)

Awww krya på dig söto c:

sv kan tänka mig det ! KRYA PÅ DIG!

ursäktar sent svar då jag var i turkiet en vecka, kram!

? MALIN

Vad tråkigt att det är så många som blir sjuka nu..... Krya på dig tjejen!

sv ja de va helt underbart i turkiet :)

Du får krya på dig! :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR