Torsdag - träning

Fick sota för min träningslediga dag jag hade igår. Istället blev de det jobbigaste träningspasset på väldigt väldigt länge. O som hade ett lugnt pass på schemat idag stod brevid och piskade på hela passet. Jag tror han hatar mig, haha.
 
Dagens träning bestod av:
Uppvärmning ca 10 minuter på cykel
Tabatarodd - Dvs svinjobbiga intervaller på roddmaskinen
Crossfit - Squats och Burpees
Magträning
 
Jag kan säga att efter crossfiten var jag så sjukt jävla slut så var ville bara spy. Men jag gillar den typen av träningspass där man tar ut sig och riktigt får kämpa på övningarna och där man är helt slut när man är klar. Man känner ju inte riktigt så när man kör ett ben eller armpass. Jag är nöjd!
 
 

härligt!

? Flisan

sv: härligt att höra, jadå :)
haft en bra torsdag? :D

Ja det ångrar man verkligen.

blir trött bara jag läser detta haha.

Härligt med en rejäl och jobbig träning :) alltid skönt efteråt! kramar

? Mia

Ja många säger att jag är smal men själv tycker jag inte det utan tycker jag har mage.. :P

Usch vad jobbigt det också låter! Jag hade sådär att jag hade riktigt hemsk huvudvärk/migrän, tappade syn, hörsel och känsel och fick svimningskänsla rätt ofta innan de började utreda mitt blodtryck. När jag sen påbörjade utredningen om blodtryck sa läkarna att det var pga mitt höga blodtryck som jag fått sådär några gånger. Äter blodtrycksmedicin nu sedan 1 år (fick det direkt när utredningen påbörjades) och har typ bara haft huvudvärk 2-3 gånger sen dess. Så skönt att slippa det!

Ja det går flyg från Gbg och så byter man i stockholm för att sen flyga vidare till Luleå, så resan tar typ 3-4 timmar :) Ja usch att åka tåg så länge är jobbigt. Jag åkte ju förut mellan Umeå-Växjö mycket då Johan bor i Växjö. Med nattåg tog det 17 timmar men sen började x3000-tåg gå mellan Umeå-Sthlm, så då blev restiden "bara" 10 ½ timmar :) Men nu när jag bor i Borås är det bara 2 timmars tågresa mellan oss så det är skönt :D

Nice!

Bra jobbat :D

? MALIN

svar: verkligen! hantlar är mycket lättare att handskas med i dom olika övningarna :)

hej! allt bra? :)

Tufft men skönt, då är det härligt :)

Ja det var en riktigt härlig tripp till Stockholm :)

? Erica

Låter bra (men jobbigt!), borde komma igång jag också. Är så fram och tillbaka med träningen, mycket beroende på mina knän (och lite lathet)... :p

? jonna

så bra :)
ha en bra fredag!

? sussi

lät jobbigt men visst är sånna pass härliga =)

sv; härligt! samma här :)

Kämpa på :)

? Mia

Haha ja jag kan hålla med om att armarna är smala, haha :P Men jag får dem inte större eller ja.. när jag gymmar har jag inte lagt så mycket fokus på armar utan mest cardio och mage. :P

Ja gud det är så himla skönt med bara två timmar nu jämfört med 11 timmar!

Vad har du för planer för helgen? :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR