Godmorgon!

Som så många andra tycker jag också att frukosten är den bästa måltiden på hela dagen och speciellt på helgerna då det är enda gången jag får sova ut och faktiskt käka frulle med min sambo som annars är iväg och tränar på morgonen under vardagarna. Medans han låg kvar i sängen kilade jag därför iväg till affären imorse för att köpa gofrulle och överraskade honom dessutom med blommor, jag menar.. varför är det bara killen som ska uppvakta tjejen?! Dessutom såg det så tomt ut på köksbordet, he he..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
? marina

Åh mums!

? bella

så gott :D

? Julia

gott! =)

? OLIVIA

men åh va mysigt!
kram♡

åh vad gott! Kram

vad gott ;D

Uuuunderbara bilder tjejen! Gud så härliga :) Mums! Ha en underbar kväll, kramkram!

? Flisan

sv: jamen eller hur!

allt bra med dig idag? :)

? sussi

frukost är underbart om man har tid =)

Härliga bilder :)

Vilken perfekt frukost, ser så gott ut :) kram

? Mia

Håller med dig om att frukost är bästa måltiden, särskilt helgfrukost! ;) Då brukar jag också "lyxa" till det med massa grönsaker, färskt bröd osv.

Jag brukar oftast köra olika maskiner på gymmet när jag tränar armar men har även kört med hantlar några gånger :)

Åh vad gott :)

Åh så gott! :D

Åh vad gullig! ;D

? Vicky

Härliga bilder, så mysigt med lite överraskningsfrukost :)

Ja, om inte jag har kanske det finns något från youtubkanalen de har... de kommer iaf upp, annars får det blir när säsongen drar igång igen :)

Gött med en sådan frukost :)

ser ju riktigt gott ut :D

? marina

sv. Tack så himla mycket. :)
Hoppas du har en bra söndag!

? Emelie

Tack så mycket! Älskar att röra på mig så :) Alltid gjort, kommer (troligen) alltid att göra :)

Det ser oerhört mysigt och gott ut! :)

? sara

Ja, jag har tre tatueringar och är så otroligt sugen på mera :)

God frukost!

? linah

va gott:D superfina bilder!!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR