Utmaning - Mitt liv om fem år

Det gick bra det här med utmaningen, jag failade redan på dag två haha. Därför kör jag för 2 juli idag så kör jag dubbla imorgon så jag kommer ifatt! Så den här gången ska det handla om hur jag tror och hoppas att mitt liv ser ut om fem år.
 
Nu är det 2014, det innebär att jag är 24 år. Så om fem år så är jag 29 år (yikes!). Vilken ångest jag fick när jag skrev det där, haha. Men som sagt, jag är 24 år. Jag har nyligen fått en fantastisk ring med cirka 40 stenar i sig på mitt vänstra finger som jag fullkomligt älskar. Det innebär att inom fem år är vi förhoppningsvis gifta. Då har vi förhoppningsvis hunnit med det där drömbröllopet jag drömmer om. Förhoppningsvis har vi en, kanske till och med två små knoddar som springer runt hemma och förgyller våra dagar också.
 
(Texten fortsätter under bilden)
 
 
Men jag tror heller inte att det är helt omöjligt att vi håller på och testar på livet och hockeyn i utlandet. USA, Kanada, Schweiz, Frankrike, Tyskland, Finland, Österrike, ja vem vet? Vilket äventyr! För det känns som att någon gång i livet måste man ändå testa på det där, speciellt när man ändå lever med en hockeyspelare. Det är dessutom något som vi båda vill testa på.
 
Om vi bor i Sverige så hoppas jag även att vi äger ett hus och är fullt upp på våran lediga tid med att renovera det till drömhuset vi båda drömmer om.
 
Nu handlade mycket om familjelivet, men det är ju just det. Jag är en familjemänniska. Jag är inte längre en sån där som älskar att supa mig dyngrak och hänga ute på krogen. Istället värdesätter jag de där supermysiga hemmakvällarna så otroligt mycket mer. Men jag har även planer karriärmässigt. Och det är att jag vill äga ett konditori, fullt med mina egna bakelser. Eller ett tårtföretag där man får beställa tårtor i alla dess former och färger och även bröllopstårtor. Det är en dröm jag har. Annars så jobbar jag förmodligen med något hockeyrelaterat (nähä?!). Kanske är jag scout eller har något annat roligt uppdrag.
 
Så tror jag mitt liv ser ut om fem år. Hur tror och hoppas ni att era liv ser ut om fem år?
 
 


? linah

fina ni är!

men åh vilka härliga "planer" :D

sv: hihi tack:D
kram♥

? Mia

Åh så skojigt! Kanske får testa Boda borg i Örebro då, hihi ;D

Har ni några planer för den här helgen? :)

? Mia

Glömde svara på frågan om celsius. Nej jag har inte testat celsius-dryckerna alls :) Jag dricker väldigt sällan energidryck, har det oftast bara som färdkost om jag ska åka långt eller vet att jag behöver vara vaken länge.

Vad underbart att läsa! :)
Kram!

Härliga planer/drömmar!

sv: Tack så mycket! :)

Svar; Ingen aning! Men jag lär plugga på högskola, antingen inom hästar eller psykologisk coach :)

Ha en bra kväll, kramis! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR