Sommarrulltårta med färska bär och mörk choklad

När jag var hemma i Örebro en sväng innan vi åkte tillbaka till Oskarshamn så passade jag på att baka lite. Den här gången fick det bli en Sommarrulltårta med massor av färska jordgubbar, hallon och blåbär! Givetvis med smält mörkt choklad, tycker det ger den där lilla extra touchen på tårtor och bakelser. Vill ni ha recept så gå in på min bakblogg - Mikaelas tårtor och bakverk
.
 
 
 

Åh vad gott det ser ut!

Gud vad underbar den såg ut, riktigt läckert!

? Kajsa

men åh va gott det ser ut ! :)

Gud så gott det ser ut!

sv: Shortsen har jag köpt på Stadium :)

? Sandra

sv: ja verkligen, håller med dig :)
gud så gott det såg ut, mums!

? Amanda

Sv: Jag fyller 16 i år. Så börjar första året på gymnasiet efter sommaren. Hur gammal är han?:)

Åh så fin! :)

Sv: nämen det är saker hela tiden, antingen ska man åka med familjen på någon dagstripp eller är man med sina kompisar :D

- Vill du ha sponsrade kläder gratis? I inlägget – http://emmasvensson.forme.se/2014/juli/sheinside.html#comments Finns en länk, klicka på den och läs mer där!

Såg riktigt gott ut!

Såg riktigt gott ut!

Vad gott det såg ut!

? Anonym

Ser god ut

Men ååh vad gott!

gud vad gott!!!

? Sara

Så gott :D

Åh jäklar vad gott det ser ut att vara! :)

? kelly

Oj herre gud vad det såg gott ut!!:D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR