Mikaelas tårtor och bakverk

Mina tårtor och bakverk finns nu även som gilla-sida på Facebook. Där kommer jag att lägga upp bilder, tips och idéer och även recept. Så make my day och gå in och gilla! Skulle bli SÅ himla glad.
 
Ni kan klicka på bilden nedan för att komma dit, eller klicka på Mikaelas tårtor och bakverk.
 
 

Vad roligt med en fb sida :)
- haha jasså tycker du de. Kramkram

vad kul med fbsida

? MALIN

Svar: Ja, det är det nog många som är! Jag älskar att bädda mer mig med mamma och pappa i soffan, eller med pojkvännen, och se en film tillsammans! Men att läsa en bra bok under sommaren är så himla avslappnande :)

? MALIN

Ställ gärna några frågor i min frågestund (mitt senaste inlägg) :)

Har lagt till på fb nu, den första länken går bara till en eniro sida :)

? Petra

sv mm hoppas jag hittar det :)

ja det var där det stod FB det var en länk, men den är borta nu :)

- haha :) Hoppas du får en jättefin dag idag! Kram

Sååå bra tips. Riktigt kul! :) Ha en fantastisk fredag fina du, kramar!

? Amanda

Kul med en facebook sida också!:)

? Mia

Ah okej vad kul! :)

Haha själv är jag en av dem med små bröst som gärna skulle göra allt för att ha större, haha ;)

vad kul!:)

KUL! :)

? amanda

sv: ja verkligen :D

sv. ja visst är det! :D

Ja håller med de rosa var skit fina :D

sv: Det är för att det är sant <33

NAJJJJJS

jag gillar sidan nu :)

Åh så kul! Ska absolut gå in och titta :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR