Juli-utmaning

Jag har sett att många bloggare kör med månadsutmaningar just nu och det är perfekt för oss (läs: mig) som har skrivtorka. Nu snackar jag inte träningsutmaningar, utan inlägg där man berättar om sig själv i. För hur kul är det egentligen att läsa en blogg som endast lägger upp en mening per inlägg och som lägger ut en bild på vatten eller en blomma nu när det är sommar? Jag lockas inte till sådana bloggar iallafall. Så nu ska jag utmana mig själv. Ett inlägg varje dag juli ut. Och eftersom det är 1 juli idag så kommer första inlägget upp under kvällen.
 
Listan uppdateras när jag kommer på fler punkter att skriva om (haha). Är det något särskilt ni vill att jag ska skriva om så ge mig mer än gärna tips!
 
1 juli - Något jag är stolt över
2 - Mitt liv om 5 år
3 - Min barndom
4 - Något som betyder mycket
5 - Fobier
6 - Bilder på mig i yngre ålder
7 - Mitt drömbröllop
8 - Min träning, vad försöker jag uppnå?
9 - Vilka appar använder jag mest på telefonen?
10 - Bakning
11 - Foton jag tagit som jag är extra nöjd över
12 - Min absoluta favoritmusik
13 - Sånt jag är rädd för
14 - Här vill jag bo
15 - Städer jag bott i
16 - Hockeysäsongen som var
17 - Jag nu och då
18 - Såhär vill jag att en blogg ska vara
19 - Mina tips för ett lyckat förhållande
20 - Det där kvittot, från 1 juli-inlägget
21 - Vårat hem
22 - 
23 -
24 -
25 - Min sambos frieri
26 -
27 -
28 - 
29 - Mitt favoritplagg
30 - I min handväska
31 - 
? Mia

Jag håller med dig, fryst cheesecake är mycket godare! :)

Kul med utmaning, det är bra när man har skrivtorka, då får man upp 1 inlägg per dag iaf ;) Jag kör ju årsutmaningen men har hoppat över vissa dagar då det varit himla tråkiga och ointressanta frågor.

Haha, ja, verkligen. Get over it liksom!:-)

Kul med såna utmaningar :)

Haha javisst var bilden bra

? Åsa

Ska bli kul att läsa!

Sv: Att sakna är väldigt jobbigt..
Kram

rolig utmaning!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR