Hjälp!

Nu behöver jag eran hjälp! Det är såhär, att i helgen ska vi fira årsdag och eftersom vi kör vartannat år med planering så det i år min tur att planera dagen. Och nu till problemet, det står helt still! Det är nu ni kommer in i bilden, har ni kanske några idéer på vad man skulle kunna hitta på och göra? Helst kanske något roligt som man inte gör så ofta, eller kanske rent utav aldrig har gjort. Kom igen nu, ge mig tips!
 

Nu vet jag inte egentligen hur ni är som personer eller gillar. Men kanske att ni gör något av hans intressen, för att sen göra något av ditt intresse. För att "ta del" i den andras liv lite mer. För att sen kanske göra något som ingen av er ha gjort. Typ värme yoga? (om ingen av er har testat vill säga) haha Det hade jag tyckt vart super kul! :D

Sv: Ja, det kom en del fniss från mitt håll när han höll på där med flugan. haha! :D Sötnos! Kramis

bada i en fontän?? Sov över på coop??

? Sandra

sv: haha ofta? vad kul, vi kanske har mycket gemensamt med andra ord?
va mysigt med årsdag, jag och min pojkvän har det på fredag och vi ska ut och segla på dagen, sola och bada och senare på kvällen ska vi ut och äta :)
Det är lite svårt att ge tips när jag inte vet vart du bor och inte heller hur mycket pengar du vill lägga. Vad hade du tänkt dig? :)

? Sandra

sv: haha ja, det var lite komiskt. Vad kul att ni är förlovade :D
bio och äta ute är alltid mysigt, men annars kanske det finns segway att hyra eller så kan ni paddla, åka båt om ni vill hitta på något :)

? LIENE

Åka vattenskoter, fiska eller roadtripa :) eller bada, sola och bygga sandslott. Du får tänka på vad det finns fler för aktiviteter man kan göra på sommaren.

? Sandra

va kul! blir glad för eran skull :D
fiskpedikyr låter spännande, det är ju annorlunda och kanske inget man gör vanligtvis.

Hm, svårt det där. Men någon rolig sommaraktivitet kanske, åka vattenskoter eller liknande :)

roligt :)

? kelly

Någon mysig picknik vid stranden med brasa:D eller middag & bio:)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar:)

sv: Jag fick se samma typ av tatuering för ett år sedan tror jag de var, med samma citat. Vilket jag fastnade något otroligt för. Citatet känns så personligt samtidigt som de ändå passar vilken person som helst. Så där av just en pil som tatuering :)

Hoppas du kommer på något roligt till eran årsdag! :D

Hm.. vad svårt! Vanligtvis är det väl restaurang oså, men det känns så vanligt liksom (även om jag själv aldrig ätit på restaurang med någon jag är tillsammans med). Så satsa på att göra något tillsammans; kanske spa? Eller en liten resa? Eller gör pranks på stan? :D Haha, jag är själv dålig på att komma på saker.. men något annorlunda är nice! :D

? Selina

Grattis i förskott! Jag och min kille tog in på ett spa hotell för en dag, det blev vårat firande :)

? LIENE

sv: Okej, förstår :)

Sv: Värme yoga heter egentligen bikram yoga. Det är yoga som utövas i ett rum med 40 graders värme. Skulle själv tycka det skulle vara otroligt kul att testa. :D Ja, fisk spa kan ju va kul! :D Om han är kittlig blir det ju garanterat skratt i vilket fall. ^^D Kramis!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR