Flygolyckan

Fy vad jag sovit dåligt inatt. Ni vet flygkraschen igår? Jag mår så psykiskt dåligt av sånt där då jag är så otroligt flygrädd. Jag kom in på en livenyhetssida från Ryssland/Ukraina om visade nyhetsinslag och bilder och rätt var det är så kommer det upp ocensurerade bilder på kroppar från passagerare. Mitt i nyhetssändningen. Alltså! Man varnar väl för starka bilder innan?! Jag var illamående hela kvällen och nu är jag ännu mer flygrädd än innan. Gick in på twitter idag och vad får man se? Jo folk som lagt upp ocensuerade bilder på barnkroppar som fortfarande sitter fast i bältet i sina säten. Och det är inga fräsha bilder om jag säger så. Man borde fasen inte få ladda upp såna bilder. Och dom som laddar upp dessa bilder och visar bilder, har dom ingen respekt för människorna det handlar om och deras familjer? Mänskligheten gör mig fan illamående ibland.
 
Vila i frid
 

R.I.P

Tycker absolut man ska varna innan man visar känsliga bilder!

Det var riktigt mysig lunch, god mat och fin miljö!
Jag använder en Canon EOS 500 D och ett 50mm f1.8 objektiv (mitt favorit, sitter nästan jämt på kameran)

Vad använder du för kamera?
Kram

Vila i fred :(

? Sandra

det är så hemskt, jag får också en stor klump i magen och tycker efter det här att det ska bli obehagligt att flyga. flyger till Turkiet om två veckor... :(

Usch har också hört omd et :(( vila i frid...

? Amanda

Sv: Jaha okej, pluggar dom här i Skeå också?:) Vad läser dom? Kanske nån man vet vem det är.....:)

? LIENE

Hemskt det där och att man ska lägga upp sådana bilder också :(

? Sandra

nu har jag frågestund på bloggen, så passa på fråga det du undrar över :D ha en toppen dag

Få så arg jag blir! Så respektlöst av, personerna som laddat upp bilderna. Om vi som inte egentligen har någon koppling tar illa vid säg. Tänkt vad anhöriga ska känna. Usch! Hemskt! :(

? Sofia

uch vad hemskt det är alltså, jag har precis börjat kolla om på ghost whisperer och igår så kom avsnittet där ett flygplan kraschat, fick mig att tänka på båda planen som störtat det senaste och jag grät som en liten barnunge.




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR