Baksöndag

"När katten är borta dansar råttorna på bordet", ja men ungefär så. När mannen i hushållet inte är hemma så passar jag på att baka, ha ha. Idag blev det lite annorlunda kolasnittar, nämligen Kolasnittar med havssalt samt kolasnittar med vit choklad. Jag kan inget annat än att säga att dom med havssaltet var otroligt goda! Vill ni ha recept så finner ni dessa på min bakblogg, ni kan klicka här för att komma dit: Mikaelas tårtor och bakverk.
 
 
? Anonym

Mums

Mmmm, gott, spara några till mig <3

- inte jag som gör naglarna :)

Okej, jag skulle också vilja uppdatera min, men det får vänta nåt år till, kostar massa :P

Mums, det ska jag testa nån dag!
Har du tips på någon bra tårtfyllning om man ska ha smaker av choklad och jordgubb :)

Allt bra annars?
Kram

Åh, de där med vit choklad lät gott. Får nog ta och testa det någon gång!

sv: Ja, bilder kommer att komma upp. Förhoppningsvis under denna veckan :)

? Erica

Ser jättegott ut, så skulle gissa på att mannen uppskattar det sen när han kommer hem. ;p

Jo men så är det, några dagar med släkten kring jul är bättre än inga alls :) Får hoppas jag kan vara där 4-5 dagar i alla fall.

Åh kolakakor är så himla goda! Jag har också lagt ut några varianter av kolakakor på min blogg, tex med daim och mjölkchoklad. :)

? Anna

Låter riktigt gott!
Svar: Det förstår jag, det hade jag också gjort ifall jag hade en sådan ring :)

Men åh vilket bra tips ju, älskar kolasnittar!

Ser riktigt gott ut!

Svar: Visst är det! Jag älskar åska! :)

ser gott ut!

? Sandra

sv: din fråga kommer besvaras i ett inlägg imorgon så kika in och se svaret :)

Ja kolasnittar/kakor är så goda och väldigt lätta att göra :D

Åh varför får du inte träna? :/ Är det pga det där med inflammerad hjärtmuskel eller vad du hade tidigare i sommras?

? Anna

Svar: Ja, det är ju det. Fick dock göra det på lördagen, men det funkar det med ibland :)

Hoppas du får en bra måndag!

haha bra du passar på, ser grymt goda ut.. lite sådär sega och smarriga kan jag tänka mig!? hehe ;)

Men gud! låter ju super gott. Måste testa det asså!:D allt bra annars? :)

? Sandra

hoppas du får en fin dag :)

? Julia

åh gott :)

Åh så gott!! :)

? Selina

Mums!

Vilka fina bilder! ser gott ut! :)
Svar, Hihi tack!

Ha en bra kväll <3
KRAM




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR