Vinst!

Det där som inte får hända hände igår. Åskan slog ut vårat internet! Stendött. Man inser vilken datanörd man är när man inte har något internet, haha. Inte får vi hjälp förrens på fredag heller.. Hursom. Idag har jag varit såkallad hockeyänka. Lustigt ord många använder sig av när pöjkarna har bortamatch. Idag var det Karlskrona borta och säsongsdebut för O i målet. Dom vann med 2-4 så det var ju en härlig start på säsongen måste jag erkänna! Bara hoppas att det fortsätter såhär nu. Nu ska jag ta med mig våran lilltjej och bädda ner oss i sängen. Natti natti!
 
 

Jag hatar när de bli problem med internet!! :p

Jo, tack jag vet hur det är att vara deprimerad. Jag blev ingen rolig person kan jag säga dig. Men när Niclas träffade mig för första gången började allt skingra sig bort. Han log åt mig, sa saker som jag knappt kunde få in, som var typ omöjliga för mig att ta emot, komplimanger som knappt någon har gett mig för kärlekssätt. Så efter typ över 6-7 månaders depression till att Niclas träffade mig i 20 minuter, kunde jag inte sluta le på en hel dag. Jag var som förtrollad. Så efter den dagen ungefär, vart jag och Niclas oskiljaktiga och jag älskar att umgås med honom, somna och vakna bredvid honom. Aldrig älskat någon som jag älskar han. Han är hjälten som besegrade den onda skuggan innuti mig och jag står i evig skuld till honom ! :)

Ja, depressioner är aldrig roliga. Speciellt inte att gå på medicin (själv har jag inte gjort det, men jag känner en tjej som går på antidepressiva.) Den medicinen gör en bara ledsen mm. och ännu farligare ifall man vill ta självmord ju. Men som sagt, alltid tragiskt. Jag känner personer som tagit självmord, sätt hur deras död påverkat personer jag älskar, t.ex. min bror. Se han gråta i mitt knä över deras död, usch det är det jag tycker är själviskt. Men det är fortfarande synd att folk som är så pass deprimerade bör få större hjälp. Han är ändå en känd kändis, alla bör ha märkt av hans depression och hjälpt. Men många är tyvärr väldigt fega när allt kommer till handling :/

Hoppas att du kommer ha en bra dag!! :D

Det här med mobbade i skolor som tar självmord, ja det fattar jag inte heller varför ingen gör något åt saken. Visst ifall ett barn är otroligt duktig på att dölja det hemma, med tanke på att hemma är en trygghet där man har miljontals med glada människor runt en som bryr sig om en och då ler man av lycka. Men jag själv som mamma skulle nog märka något om varför mitt barn inte umgås med någon, inte har vänner mm. Men i skolan, det är klart att lärarna och rektorerna vet om det. Det är ju bara det att dem är så otroligt fega, men för vad? Vad fasiken kan ett barn göra? Bara vända upp och ner på skitungen, ta den i örat till dess föräldrar och berätta hur detta ligger till, inte blunda och ba: ''åh detta kommer som en chock att detta barn begick självmord. Jag visste inte om att mobbning pågår under skolans gränser.'' Bara bullshit :p usch!

? Selina

Hoppas du får en fin torsdag! <3

härligt med vinst! :D tråkigt med internet förstås.. kram! :)

? Emelie

Så jobbigt att vara utan internet! ^^




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR