Vinst!

Varit heelt väck idag. Sovit dåligt två nätter i rad nu och idag gick mina ögon i kors redan vid 18. Har iallafall lyckats storstäda här hemma, H a t a r damm och smuts! Oskarshamn spelade även första matchen i cupen idag och den vann de med 6-1 över Lillehammer som spelar i Norges högstaliga. Därmed är laget klara för final imorgon, superkul! Vore härligt om de kunde ta med sig en turneringsseger hem igen.
 
 

tack du!! Jag flyttade hemifrån...haha=) åt lite mindre, skaffade hund o mer promenader =)

Hoppas att du sover bättre idag :D

Haha kan verkligen förstå det. Nej, vi har 120 säng hemma hos mig då och en 90 bedd hos hans pappa och typ 80-90 hos hans mamma (men där sover vi väldigt sällan). Men har faktiskt aldrig känt stora problem med 90 bedden, utan vill bara att det ska vara stort ^^,

? Petra

sv tack :)

Okej vad skoj att du får lite sällskap i helgen :) Då tror jag tiden kommer gå fort. Ibland är det skönt med "egentid" också men jag föredrar såklart att vara med J. Hoppas du får en bra och trevlig helg! :)

Härligt de vann, hoppas de vinner finalen med :)

Perfekt med jobbet så nära och med möjlighet och kunna studera lite också, något speciellt du skall läsa?

Åh vilken fin bild på dig!! Kul att de vann :)

Sv: Tack så mycket, de är tagna i Spanien! Kram ♥

? Anna

Härligt med vinst!
Svar: Tack snälla du :)

Jaha haha vad trevligt! Nej, ni är ju längre än oss också, jag och Niclas är ju 148cm och 171cm så kanske får bättre plats! :)

Roligt med vinst men inte roligt att man är sådär trött. Jag var också super trött igår, det handlade om svår huvudvärk i torsdags kväll, kom hem och därmed somnade väldigt sent och sedan upp väldigt tidigt dagen efter. Vart alldeles slut ^^,

åh vad fin! :D

Jaha okej jag trodde han jobbade :) Ja men då är det nog nyttigt att vara ifrån varann såhär ibland eftersom ni annars är typ dygnet runt med varann. Det är bra att va ifrån varann lite och få sakna varann, även fast det är väldigt jobbigt. Jag själv längtar sjukt efter Johan just nu, har inte sett han på två veckor och måste vänta ända till torsdagkväll innan jag ser han igen. :( Låt dagarna gå fort!

? Mia

hehe ja precis det är säkert så :) Man blir van rätt fort faktiskt, både att vara med någon och att vara ifrån.

Vad hittar du på ikväll då när du är ensam? :) Skulle du träffa någon tjejkompis eller har ni redan setts?

Vackra du! Sååå såå fin! :) Ha en underbar lördag tjejen, kramar på dig!

söt!! ha en fin kväll! =) delta gärna i min tävling om du vill det =)

? Emelie

Härlig när man får det städat och fint :)

Hoppas att du sover bättre nu :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR