Vila i frid

Usch vaknade idag och möttes av skriverierna om att Robin Williams har tagit livet av sig. Fruktansvärt tragiskt och ännu en fantastisk skådespelare är nu borta. Han har brottats med både alkoholproblem och en svår depression och han verkade tillslut ha nått gränsen till vad han orkade med. Det gör ont att tänka på hans fru och hans barn som nu måste bearbeta denna stora sorg för dom. Jag blir alltid lite chockad när sånt här händer och jag har otroligt svårt att se filmer där jag vet att skådespelarna inte lever längre. Jag blir bara ledsen i hjärtat. Vila i frid du fantastiska skådespelare. Du har gett mig många skratt under åren!
 
 

Åh tråkigt att han dog!
Fattar inte hur man vågar ta självmord, patetiskt + läskigt ju!

Ja, men visst. Du kan bokstavligen krypa upp hos din pojkvän ;)

hehe ja han blev glad och överraskad :D Det bästa av presenterna/överraskningarna var nog att jag hade gjort scones och tigerkaka ;) Han älskar min tigerkaka, haha :D

Blir så ledsen över att han inte finns längre.. Verkligen en utav de bästa skådespelarna enligt mig!

Blir så ledsen över att han inte finns längre.. Verkligen en utav de bästa skådespelarna enligt mig!

Svar: Tack söta du^^
Hoppas att han vilar i fred!

Gud så sorligt det är.. usch, RIP! :( Men hoppas du får en fantastiskt bra dag tjejen, ha det bäst!

? Emelie

Åh det är så hemskt! RIP♥

? Kelly

Så tragiskt :(

? Anna

Ja, det var verkligen tråkiga nyheter att mötas av. Tänk vad dåligt någon kan må utan att det syns på utsidan. Läskigt! Må han i varje fall ha funnit frid.

Svar: Åh! Men det är ju verkligen ultimat :) Hoppas!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR