Torsdag

Jag överlevde första natten, puh! Efter många om och men lyckades jag somna 03 inatt, kan även ha varit så att jag var helt inne i Fifa-spelet så jag inte riktigt försökte att somna innan, he he. Jag hoppas det går bättre inatt iallafall. Är det inte söndag snart? Jag har tillbringat dagen med att plugga in utbildningen man ska göra innan jobbet startar nästa vecka, man ska göra en del prov under pluggandet och på dessa måste man ha 100% rätt på samtliga. P r e s s. Har lyckats hittills och jag hoppas det går lika bra på proven som är kvar med.

- det har du verkligen rätt i :) kram

lycka till med plugget!
kram❤

? Mia

Hehe okej, själv älskar jag pytt i panna med ägg och rödbetor. Tycker det är såå gott, hihi :D

Lycka till med pluggandet! Jag är inte avis ;P Tycker det är så skönt att vara klar med min utbildning och aldrig mer behöva plugga, haha. Sista tiden var jag så sjukt skoltrött..

SV: Ja den var ju jätte bra! :D

- men eller hur? Älskar dom :)
Önskar dig en fin helg tjejen! kramkram

Tack ska du ha :D

Hoppas det går bra för dig på det hära provet, men önskar inte att det är söndag haha ;)

100% rätt är ju lite lagom press sådär :)

? Emelie

Lycka till med pluggandet :D

Jaha, vad skönt att du klarade dig! Vad händer nu då? :D

ha en trevlig helg <3 :)

Ja det är skönt. Men nu skulle jag vilja ha 4 veckors semester så vi kan göra allt vi hade planerat göra men fick ställa in för jag mått så dåligt och inte orkat något i värmen :)

Skönt, vad är det för prov och jobb? :)

? Petra

önskar dig en trevlig helg

? Mia

Ja det är sällan jag dricker läsk nu för tiden men om jag dricker det (typ på restauranger) så blir det cola zero :) Men jag ska iaf prova den nya coca-colan när den kommer ut i sverige.

Ah okej! Ja juridik är skoj tycker jag också :) Gillade dem kurserna på socionomprogrammet, de var jättebra och intressanta. Mycket plugg dock :/

? Mia

Ja det har varit en riktigt bra fredag :D Jag är helt klart nöjd med den. Vad har du haft för dig idag? :)

Åh vad coolt! Vore inte helt fel att kunna titulera sig som första kvinnliga hockeyagenten, haha :D

lycka till med pluggandet! =)

? Mia

Ah okej :/ Hur länge är du ensam nu? Jag sover också alltid sämre utan Johan. Värst är de första dagarna när man åkt ifrån varann, då sover jag ofta jättedåligt men sen blir jag van att vara ensam. Men är ju bra mycket mysigare att sova jämte han än själv.

Åh vad skoj! Ja du får klura på vad du vill göra och hur du ska göra med erbjudandet.

? Lollee

Det kommer att gå bra!

Lycka till med plugget!




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR