Säsongsdebut

Kände mig så otroligt taggad för att sätta igång med träningen idag. Ny vecka liksom. Foten har ändå känts ganska så okej senaste veckan och tänkte att jo men jag vilar veckan ut så testar jag på måndag. Men så blev det såklart inte. Igår började det göra så otroligt ont i foten igen och har så gjort även idag. De där två uttöjda ledbanden jag har verkar inte vilja ge med sig och det är snart ganska exakt två månader sedan det hände. Otroligt segt och jag klättrar på väggarna här hemma, vill så gärna kunna träna! Så istället tog jag med mig Julia till ishallen idag och säsongsdebuterade med kameran när killarna här hade träning. Älskar att fotografera hockey, så otroligt roligt!
 
 
 

hej! allt bra? :)

Fina bilder!! :D

Så kul!:) Är rätt kul att jobba där :) Perfekt att det är nära, helt klart ett plus!:)
Jobbar du både dag, eftermiddag och natt då?

Usch vad obehagligt :/ tycker verkligen synd om dig!
Och ja, usch känner sådana kompisar och dem är inga roliga. Beklagar :/
Men tur att du mår bättre nu!

Usch vad jobbigt med foten :/

? Anna

Hoppas du kan gå på det snart igen!
Svar: Ja, men gör det. Riktigt rolig som sagt :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR