Så roligt erbjudande!

Fick en sådan sjukt rolig förfrågan igår. Det var om jag ville sitta med som bisittare/expert i livesändningen mellan Visby/Roma - Vimmerby i en cup i Tingsryd i slutet på månaden. Otroligt smickrande! Livesändning dessutom, då har man press på sig haha. Men jag blir alltid så oerhört nervös när folk kallar mig expert. Jag ser inte mig själv som någon expert, bara lite mer kunnig (hehe). Men ser folk mig som det så är det ju en stor komplimang. Jag har ännu inte tackat ja eller nej, ska tänka lite på den. Men vore helt klart en rolig livserfarenhet och upplevelse.
 
 

åh vad roligt för dig :) wow! kramkram

Så kul erbjudande! :D

SV: Jaa det är ju inte kul om man missar sin hållplats liksom!

Ja det är ju så himla gott! :D Jag älskar nybakade scones med smör och ost eller nutella, mmmm!

Åh vilket roligt erbjudande! Tycker absolut du ska tacka ja. Kommer det sändas i tv alltså? :)

Woow kul! :)

Åhhh så roligt gumman! Det är du förtjänt av :)

ja, det är inge roligt alltså.. :/

? Anna

Låter som ett riktigt roligt erbjudande!
Svar: Ja, usch. Det vill man ju inte ens tänka på. Tråkigt minsann!

Hoppas du får en bra fredag.

Nej, usch vad obehaligt! Vågade du någonsin berätta för dina föräldrar att du vart mobbad? Nej, fattar inte heller vad som är så jävla vrickat med lärare. Hade jag varit lärare hade jag gjort som jag sa, ringt till föräldrarna och tryckt upp barnen mot väggen. Ingen ska mobba en annan person, fattar inte ens varför i hela fridens namn man skulle vilja en annan person illa :S visst kan jag förstå missförstånd, ett ord som råkat komma ut fel som får en annan person ledsen, men mobbning är en helt annan sak! Usch, nej och det är inte kul att bevittna som barn heller. Att man är vän med en som är mobbad och så kommer mobbarna och ska mobba ens vän och vissa är ju otroligt fega att dem bara står och tittar på :S också hemskt! Dem vågar ju inte hämta lärare eller något :/

men åh va kul de skulle vara!! Grattis till förfrågan iallafall, tror det är absolut en livserfarenhet :D
kram❤

- nej men precis, vilken ära :) kram

Hoppas att du har en bra dag :)

Nej vad roligt för dig! Alltid roligt med lite större erbjudanden! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR