Lördag

Det är en sån där riktig skitdag idag. En sån där dag där man knappt pallar resa sig från sängen och där man gråter konstant. Största skitdagen på länge. Då bestämde sig mannen för att komma hem med favoritmaten från donken till mig för att muntra upp mig, funkade bra kan jag säga haha! Han känner mig och det där är en av sakerna jag verkligen älskar hos honom, att han bryr sig så mycket om en när man har såna här dagar. Nu är jag faktiskt uppe på benen och håller dessutom på att baka. Den här gången något som jag inte testat att göra förut, bara hoppas att slutresultatet blir bra. En hint är att den kommer innehålla både after eight och barnmatspuré, haha.
 

hoppas du får en bättre dag snart!

Gott :D

DONKEN <3

? Mia

Ah okej gott! Jag åt också lax men med sallad, haricot verts och dressing :) Älskar lax.

Åh vad gott med snabbmat, haha :D Gillar dock inte donken men äter gärna BK ;)

Allt bra? :)

? Sandra

Hoppas dagen slutade bättre!!

Oki, det återstår att se :)

Spännande bakning, undra vad det ska bli för gott?

Kram

? Julia

jobbigt med såna dagar :/

? Anna

Oj, låter som en minst sagt udda blandning av ingredienser. Men hoppas det smakade riktigt gott!

Svar: Okej, på så vis. Känner igen mig i det, brukade vara likadan innan handbollssäsongen drog igång på riktigt :)

? Hanna

Ställ gärna en fråga på vår frågestund :d

Måste smaka dina bakverk nån gång :)

? Sarah

Gott me Donken :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR