Funny Wedding photos!

Har blivit helt beroende av Pinterest de senaste dagarna och trillade över de här fotona där. Otroligt roligt med roliga bröllopsfoton som inte är enbart som de traditionella. Hade varit såå roligt att göra något liknande på ens eget bröllop, eller vad säger ni?!
 
 
 
 
? Lisa

Hej!
Vad kul! Skicka gärna bilder + beskrivning till [email protected] eller länka till ett inlägg på din egen blogg.
Puss. /Tattoo Inspo

haha vilka härliga bilder!

Så roliga!

SV: jaså? Hur kommer det sig att du inte kan träna? :(

? Mia

Ah okej spännande! Själv är jag sämst på språk, jag har jättesvårt att lära mig :(

? Emelie

Haha härliga bilder!!

? Anna

Riktigt roliga bilder!
Svar: Ja, jag brukar vanligtvis ha det. Men just under sommaren blir det alltid mycket läsning av någon anledning :)

Älskar bilderna, så roliga! (y)

Svar, Eller hur :)
Hoppas du får en super bra dag! :)
KRAM

underbara bilder!

? Julia

haha åh vilka roliga bilder :D

haha åh så roliga bilder! :D
sv; I min kategori Photoshop finns det massa tips och videos på hur jag gör, även i kategorin Actions finns en del actions (redigeringar) som man kan ladda ner och använda i Photoshop :)

Haha härliga bilder, så mycket roligare faktiskt när de inte är så uppställt o stelt liksom!

sv: Åh tusen tack!

? Petra

roliga bilder

? Karin

haha härliga bilder!!

hahhaha så roliga!! :D




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR