Tisdagsträning

Det blev ett gympass ändå, mannen släpade dit mig och det är jag tacksam över nu efteråt. Och med en piskande karl bredvid sig så var det bara att köra ännu hårdare än vanligt! När jag var yngre så var jag dum nog att alltid ta på elstängsel för att kolla om det var ström i (haha), och en av gångerna så var det så pass mycket ström i så man verkligen kände hur strömmen åkte igenom kroppen ned till fötterna och det sa bara knak i axeln. Det har hängt med mig och min axel är inte helt bra sedan dess (så jävla dum), så det sätter lite käppar i hjulet för mig när jag ska träna axlar, vilket stod på schemat idag. Men sett till det stora hela är jag nöjd med dagens pass. Konditionen gick grymt!
 
 
 
 

Inte jag heller!
Läste på lite om växten och såg att hela plantan var giftig. Men giftmängden är relativt liten :)

Något som jag fick för mig att ta reda om.
I samband med inlägget, ville jag veta mera.
Konstigt det där med att man köper växter. Men sällan är påläst om skötseln. Så tänkte, varför inte :)




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR